Schade melden

Via het formulier is het heel eenvoudig om een schade aan te melden. Probeer dit zo volledig mogelijk te doen. Ik neem de schade zo spoedig mogelijk in behandeling. Voor aanvullende vragen neem ik uiteraard contact met u op.

Belangrijk: Laat uw schade niet direct repareren!

Het is mogelijk dat uw schade niet onder de dekking van uw verzekeringspolis valt, of dat er een onafhankelijke expert ingeschakeld moet worden. Laat daarom de schade NIET op voorhand repareren, tenzij u hier een bevestiging van heeft ontvangen. De ingediende schade zal z.s.m. worden beoordeeld, waarna u zal worden geïnformeerd over de status of vervolgstappen.

Mocht u hulp nodig hebben bij het aanmelden van de schade, dan ben ik uiteraard ook telefonisch bereikbaar.

Welkom
Adequaat

We leven tegenwoordig in een maatschappij die bijna 24 uur per dag doorgaat. Ik ben alleen en kan niet iedere klant 24 uur per dag te woord staan. Maar ik doe mijn uiterste best om iedereen binnen een redelijke termijn de service te verlenen die verwacht mag worden. Maak zoveel mogelijk gebruik van de contactformulieren op de website of stuur een e-mail naar het bekende e-mailadres.

Welkom
Transparant

Ik vind het belangrijk dat u niet voor verrassingen komt te staan. Op voorhand weet u daarom altijd wat u van mij kan verwachten. De kosten zijn altijd van tevoren bespreekbaar gemaakt. Evenals de dienstverlening die u daarbij mag verwachten. Op voorhand kun je beter afspraken maken, dan achteraf elkaar iets verwijten. Benieuwd naar de tarieven en dienstverlening? Zie de dienstenwijzer.

Welkom
Deskundig advies

In de financiële wereld mag u deskundig advies verwachten. Dat is bij mij niet anders. Ik ben in het bezit van mijn (HBO)diploma Financial Services Management en uiteraard in het bezit van de relevante Wft-certificeringen. Alle Wft-diploma's worden iedere 3 jaar getoetst op deskundigheid. Dat betekent dat ik op de hoogte ben van de meest recente wet- en regelgeving. En dat is fijn voor u en mij.